fredag 2. oktober 2009

Thank you, it's friday

Det er ikke spesielt kjekt å ikke ha fått jobb enda. Det sliten på meg, men jeg holdet motet oppe. Tross alt finnes det værre ting. Jeg klarer meg, jeg.

Jeg gleder meg til helga, jeg gleder meg til jul og jeg gleder meg til alt det andre fine som skal komme. Bare det å kunne møte Jan i lunsjen er nok til at jeg skal boble av glede. (Jeg går på noe som kalles Jobbklubb, sånn at vi søker jobber sammen og lærer om arbeidslivet etc..) Det at det skal lite til for at jeg skal bli kjempeglad, gjør selvfølgelig at det skal lite til for at jeg skal bli kjempetrist også. Store følelsesbølger.

Fredag den 30. oktober skal jeg arrangere fakkeltog mot pelsoppdrett i Kristiansund. Det er mye planlegging som gjenstår, i dag må jeg få ringt politikammeret og sende inn søknad til dem og til kommunen. På mandag får jeg mest sannsynlig flygeblader og plakater i posten, og da er det bare å starte å promotere. Også blir det satt opp en event på Facebook asap. Bestille fakler... Det er mye arbeid, men det er bra arbeid. Jeg gleder meg. WILL U BE THERE??

5 kommentarer:

annelise sa...

Skjønner hvordan du har det. Ikke lett å være uten jobb. Er litt følelses berg-og dalbane jeg og for tida fordi jeg ikke vet hva fremtida vil bringe. Stilig at du organiserer noe sånt da! Jeg rekker akkurat å bli med før jeg drar til Oslo den 31 :D

Animalphan sa...

Ja, det er ganske slitsomt. Men vi er jo unge, alt kan skje!!

Så bra, jeg håper at det blir et bra arrangement! ^^

IdaElen sa...

Lykke til med jobb og fakkeltog!!!!
klem:D

Animalphan sa...

Tusen takk! Kos deg i Tyskland!! *klem*

Tina sa...

Maaaybe I'll be there! ;)
Fortsatt lykke til med jobbsøkingen søtis ;*