fredag 9. oktober 2009

Fredagsblogging igjen..

Yep, det er fredag igjen. Og det er siste dagen på jobbklubben for meg, for på mandag skal jeg på jobb! Bohus Hopen på Goma, tenk det? x] Jeg skal selge møbler i uniform, kan bli spennende..

Det tok meg to måneder å få meg jobb, og folk har allerede hatt høstferie. I kveld kommer Marianne på besøk, og vi skal ha en *liten* fest. Liten fordi så mange ikke kan/vil komme. Jaja.. Vi skal kose oss fordi!

Fakkeltoget er i full planlegging, og den store nyheten er at Tina kommer hjemom så kun kan være med! ALLE må henge seg på, vi trenger maaaange som kan gå!! Fredag 30. oktober kl 20, oppmøte på Kongens Plass! Fakler selges fra kl 19.30, kr 20.

Og dagen etter toget er det Halloween, og burdagen til Lise! Med andre ord, mange høydepunkter som venter! Og det hele er akkompagnert at HUMANOID, Tokio Hotels nye album! *LOVE*

1 kommentar:

Tina sa...

Gleder meg skikkelig til fakkeltog! Dette blir bra! Du er så flink og engasjert vennen! ;*