onsdag 4. november 2009

3. mars 2010

er ikke datoen i dag, men dagen jeg ENDELIG SKAL FÅ SE TOKIO HOTEL LIVE! De kommer til Oslo og skal holde konsert i Valhall, og jeg sitter selvfølgelig på to billetter - en til meg og en til min kjære. At han gidder å være med kommer nok overraskende på mange av dere, men han liker faktisk TH! Det er køingen han gruer seg til.. Men vi skal nok overleve!

I dag har vært en skikkelig slappedag. Jeg har frihelg, og Jan begynte ikke på jobb før fire, så vi har bare ligget og daffet og ikke orket noe (ihvertfall ikke jeg!). Men nå dro Jan på jobb, og jeg skal en tur til Frei hjem til mamma og pappa. Først skal jeg og mamma øvelseskjøre litt (målet er å kjøre opp før Hove 2010, som starter den 30. juni, slik at vi kan kjøre ned dit med bilen min!), og deretter skal jeg ta meg en dusj eller kanskje tilogmed et bad. Jeg har ikke barbert leggene på noen måneder, det er nemlig umulig å gjøre her i leiligheta, både pga plassmangel og manko på varmtvann. Så det må jeg hjem til garasjeloftet for å gjøre!

Ikke glem ønskelista som oppdateres fortløpende! Nå må jeg stikke og sette på litt klær før jeg springer til bussen, cya! ;*

1 kommentar:

Rebekka sa...

Jeg skal også på konserten :)
- Rebekka Lorraine