onsdag 17. desember 2008

Utfordring.

Jeg har blitt utfordra av Marta. ;)

1. Du må linke til bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste over 6 (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg 5 andre bloggere, la dem vite det med å kommentere på deres blogg.

Okey...

1. Jeg bruker sånn ca en halvtime på badet på morgenen (det er omtrent like lenge som Bill).
2. Jeg har prøvd å røyke én gang, og tror nok det blir den siste.
3. Jeg hater Sølvguttene.
4. Mens familien er i kirka på julaften, er jeg hjemme og tusler rundt i pyjamas og passer på ribba, som jeg ikke skal spise.
5. Jeg har alltid elsket å lese.
6. Jeg fikk 6 på religionsframføringa mi om satanismen. (^^,)

Okey, jeg gidder ikke å utfordre noen, fordi alle jeg vet om allerede har blitt utfordra (nesten), og fordi jeg da må kommentere til fullt av folk, noe jeg ikke har tid til, siden House begynner om fem minutter, og jeg må hente meg noe å drikke først. (God nok grunn??)

Ingen kommentarer: