torsdag 18. desember 2008

Grunnen til at May Lene ikke har blogget så mye i det siste...

...er at hun har slukt hele Twilight-serien på EI VEKKE!! JEG er heldig hvis jeg blir ferdig med Eclipse i løpet av ferien, da jeg ikke engang er halvveis i New Moon enda. Jeg tror det kalles prioriteringer...

Da jeg kom på skolen i dag sto det praktfulle juletreet til vaktmesteren midt på gulvet i gangen. Jeg forventetryktet rundt juletreet-gåing, og det ble oppfylt da fysikklassen kom ut for å synge julesanger og - ja, gå rundt juletreet, de siste ti minuttene av timen sin. Lolz. BTW, Annelise: De sang ENEBÆRBUSK..! What shall we do with that??

Julegalla i kveld, noe jeg skal på selv om Cathrine skulle ditche meg, og jeg må forse alene på rommet og få mamma til å kjøre meg. (Nei, jeg tror ikke det kommer til å skje...)

2 kommentarer:

Tina sa...

Kos deg på galla! ;D

Anonym sa...

Si meg, hva er det som er viktigere enn TWILIGHT? :o
Jeg elsker bøkene mine på lik linje med Harry Potter-bøkene. Det hendte mer enn én gang at jeg sov med bøkene i armene. Åh, for en fantastisk historie. <3