onsdag 18. juni 2008

Titianic sank på 2 timer og 40 minutter!

I morgen er det siste skoledag! Og i dag var det aktivitetsdag, hvor jeg gikk natursti sammen med Annelise, Therese, Cecilie, Anniken og Ida..! Det var svæært få som møtte opp (nææ, lurer på hvorfor? Ö ), så da vi kom tilbake fikk vi beskjed om at vi kunne havne på den såkalte pallen.. (Artig!) Når de sa seks poster med seks kjendiser vi skulle kunne navnet på på hver, hadde jeg jo regnet med at én liten en av dem skulle være Bill Kaulitz, men neida.. Gamle politikere og kriminelle! Vi fikk i det minste gå hjem tidlig..

Og på lørdag reiser jeg til Prahaaaa...!!! Jeg gleder meg veldig nå, kan faktisk ikke vente! Er så lei av Kristiansund og drittværet, og at mamma maaaaser om at vi skal vaske og at jeg skal slutte å slenge ting på kjøkkenbordet..


I går så jeg Titanic. Lettere rørt gikk jeg inn på rommet for å legge meg, men hva fikk jeg se?? Jo, et lite forlis hadde funnet sted på rommet mitt, skal jeg fortelle dere! En sånn planke som rett og slett er teipet (med kjukk teip, da) fast øverst på skapet mitt, hadde ramlet ned på gulvet! Og som om ikke det var ille nok, hadde Tokio Hotel-plakaten som hang på skapdøren under denne planken tydeligvis løsnet og sunket akterut før plankeforliset, for den lå klemt under den store planken, som lå med limsiden ned! Jeg må bare innrømme det - det var en tid i går kveld at jeg ikke så noe lys i enden av tunnelen, at jeg trodde plakaten var tapt for godt, men som pappa så ... merkelig, egentlig, greide å si til meg mens jeg så at Jack og Rose kjempet for å nå overflaten, så må man aldri gi opp, for når man gir opp, så dør man! Så jeg tok tak i plakaten og prøvde å lirke den løs fra teipen på planken, først forsiktig, men da den ikke rikket seg, dro jeg til av all kraft. And here's the incredible part: Den overlevde!! Det ble en hel del rifter, og ene hjørnet ble helt revet av, men med litt teip ble den helt OK! Utrolig, eller hva???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, du er så heldig som skal til Praha! Jeg misunner alle som skal reise vekk jeg. :p

Flaks at du fikk redda den plakaten da! :D Jeg synes forresten Titanic er en fin film, selv om det er übertrist når Jack dør...

Lite spørsmål helt til slutt (som du forhåpentligvis ser før i morgen): Vi skal møte opp selv om Bjørn ikke er der i morgen, right? Klassen skal være sammen en time også kommer det noen og gir oss karakterene våre?

Tina sa...

Tror du har en fremtid som redningsvakt jeg ass!

Marte sa...

Titanic er fin. ^^ Men kjempe trist når Jack dør, da griner man alltid. ><