søndag 29. juni 2008

Back from Prague!!

Jeg burde egentlig, ja, veldig egentlig, gå og legge meg nå, men jeg føler behov for å vise livstegn først. Jepps, jeg har nå vært en uke i Praha, og jada, det er en veldig fin by. Mye fint å se på, og mange fine butikker. Desverre har jeg ingen bilder å legg ut nå, fordi kameraet jeg bestilte ikke kom i tide, så alle bildene vi tok er på min fetters kamera, så jeg må vente til han kommer hjem. han har avsluttende eksamen på mandag, og kommer på onsdag. Spennende.. Skal ikke være enkelt å bli lege!
I stedet for å skrive en lang stil om hvordan turen min var, så skal jeg forme noen små, artige setninger om ting jeg har lært..
- Starbucks; it ain't popular for nothin'! *elsk*
- Mat er billig i Tsjekkia!
- Det er ikke så mange emos i de store byene som jeg trodde. Utenfor de utprega butikkene så
jeg bare tre, hvorav to av dem så ut til å være sammen.. (Eller noe)
- Coffee Heaven er nesten like bra som Starbucks.
- New Yorker er en fin butikk!
- Det er mange hunder i Praha.
- Katedraler fascinerer meg.

Og så, helt til slutt... (som alltid)


"Exclusivly for Tokio Hotel TV - Bill's ass, LIVE!" .. Scratch that!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

heldig du som har vært der :)

Anonym sa...

Ååh, virker som du har hatt en fin tur. :)

New Yorker i Praha er dritbra da! Jeg vil tilbake.

Katrine sa...

New Yorker er en fin butikk!

Elsker den butikken ^^
var i den i Krakow :)

Kjempe fin blogg !