tirsdag 10. juni 2008

Det er fordi at enkelte personer blir man bare oppslukt av...

Jeg har veldig lite å blogge om for tiden. Tidligere sprakk jeg nesten av ideer til blogginnlegg, men nå er jeg nesten helt tom. Hvorfor? Aner ikke..!

Uansett, den siste uka har vært ganske fin. Ida kom hjem i forrige uke, og i helga ble det endelig sveler igjen! Det beste var selvfølgelig alt hun kunne fortelle om USA (hvor hun har tilbrakt det siste året, for dere utenforstående..). Amerikanere ER dumme, det er faktisk ingen myte! Hallo; de lurte på om vi hadde strøm i Norge, eeeeeh, jah.. xD Det er så godt å ha henne tilbake, hun er virkelig en herlig jente!

Søndag kveld var jeg på kino med Anniken, Tina, Annelise, Therese og Cecilie og så Sex And The City. JA, den er klissete og overflatisk; NEI, den suger ikke; JA, den er ganske trist til tider; NEI, jeg gråt ikke, og; JA, det var alt i alt en OK film. ^^ Jeg har totalt sett to episoder av serien, og disse gikk rett etter hverandre sommeren for to.. eller tre år..? jaja, samma det - lenge siden, hvertfall! Jeg husker bare én scene.. Ikke spør hvilken.
I går snakket jeg litt med fetteren min, som er broren til den andre fetteren min, som bor i Praha. Om elleve dager drar vi to pluss tante til Praha for å besøke ham. Jeg gleder meg veldig til det, men det som er litt dumt, er at de tre andre absolutt skal i dyrehagen og besøke dyrene som har det så "bra". Jaaaaa, isbjørner innestengt i et bur i varme Tsjekkia; de har det sikkert som plommen i egget!! Off, jeg er imot dyrehager, jeg, altså.. Ja, jeg vet jeg er imot en hel masse, men dyrehager er det jo faktisk en saklig grunn til å være imot. Sååå, nei. Bill og Tom får ikke noe besøk fra meg i sommer. Sorry, gutter!

Bare før å unngå forvirring; DETTE er den tsjekkiske versjonen av tvillingene fra Magdeburg:

Søte, men de ville vært søtere på Nordpolen..
Ikke misforstå meg helt nå; jeg er ikke helt imot å ha dyr i fangenskap. jeg har jo selv en kanin, og jeg tror han har det ganske bra. Det jeg er imot, er å holde dyr som enten er for store, for sterke eller for ville/nervøse til å kunne håndteres av mennesker på en forsvarlig måte - for begge parter! Dette er for eksempel elefanter, haier, sjiraffer og ikke minst løver og tigre. Men de dyrene det er aller mest synd på i verden, bortsett fra de vi (les: dere) spiser, er sirkusdyr!
....

Det ble visst innhold i innlegget likevel.. ^^

Og for å ikke bryte tradisjonen med å trekke inn Bill i hver eneste anledning..

Sant han ser litt ensom ut..?? (a)

4 kommentarer:

Tina sa...

Du får holde han med selskap du da! ;D

Anonym sa...

Ntåå, så søte isbjørnene var! Men jeg er helt enig med deg i det du skriver altså, jeg synes ikke sånne dyr burde holdes fanget jeg heller..

Heldig du er som skal til Praha da! Der er det fiint! :D

annelise sa...

;O tenk å ha en hai! Det vil jeg og ha!

tror du han ligger med fansen?

Animalphan sa...

Tina: Oh yes, I will.. ^^

May Lene: Ja, ikke sant? M-m, gleder meg masse til å reise dit, elsker storbyer! :D

Annelise: Slutt og ønsk deg dyr du ikke kan ta vare på! xD Han sier selv at han ikke gjør det, skal vi stole på det? Tom gjør det hvertfall ofte, G&G gjør det en gang i blant..