torsdag 13. mai 2010

Full fart oppover..

Det er ikke søndag, men det føles sånn. Det er ikke rart en blir dagblind på Himmelspretten. Jeg skal jobbe i hele morgen, altså fredag, fra ti til nitten. Har lyst en tur ut i morgen kveld, men det spørs om jeg har nok energi. Jeg skal jobbe på lørdag også...

I dag var vi hjemme hos mamma og pappa på Frei og bakte skoleboller, men nå er vi kommet hjem igjen. Jan spiller Fallout..


Og jeg ser på Aladdin. Men nå som nettet er tilbake, er det mulig at jeg skal gå over til Paradise igjen. Er på episode 4, tror du jeg greier å se alle før vinneren offentliggjøres om en uke? Tvilsomt.. Tror du jeg greier å unngå å høre hvem vinneren er før jeg har sett ferdig? Enda mer tvilsomt..


Heldigvis lager Jan te til oss.


Har du hatt en fin himmelsprett? Synes du vi heller burde hatt kuksprett? (Jan snakker ustoppelig om kuksprettdagen..)

1 kommentar:

Tina sa...

Looooool! Alladin er søt! :D