onsdag 24. mars 2010

"Make LOVE, not burgers!"

Hei, alle sammen!

Jeg tenkte at jeg skulle fortelle dere om de nye T-skjortene som NOAH har lansert. Det er skaperen av Bizarro (ene biserien i Nemi) som har designet den, og den er skikkelig kul! Som dere kanskje har fått med dere, så arrangerte jeg fakkeltog mot pels for NOAH i Kristiansund, og som dere BØR ha fått med dere, så er jeg vegetarianer, og har vært det en god stund! (snart 4 år..)

Her er den skjorta jeg liker best:
Her kan du bestille den DU liker best! (Koster 249 kr pr skjorte..)

2 kommentarer:

Vegoland sa...

Hei,

Veldig kult innlegg og kul t-skjorte! Så bra at du er vegetarianer og arrangerer pelsfakkeltog. Vi trenger engasjerte folk som deg, så knallbra!

Anonym sa...

Tøff t-skjorte! Likte også at du hører på Kaizers!! RESPEKT