torsdag 11. mars 2010

Torsdag.

Her er min Spotify-liste. Den får jeg som regel ikke høre på når Jan er hjemme, og hvis jeg får, må jeg i hvert fall skippe over Marit Larsen. (Skjønner ikke hvorfor han syns hun er så ille, men men..)

Denne uka har jeg fire tidligvakter og kun én senvakt, mens Jan som vanlig har bare senvakter. Derfor er jeg ganske alene. Jeg har faktisk gjort litt i leiligheta; vasket opp, skiftet på marsvinburet, støvsuga litt. Jeg har også kjøpt skittentøyskurver på tilbud på Bohus, og dermed fått litt orden på klesvasken. Sånt liker vi.

Jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg avgårde til mamma, og siden pappa er i Oslo og ser på hopp, skal mamma, tante Britt og jeg ha en skikkelig jente/damekveld. Jan skal selvfølgelig lane med Rovik. Nå har de gått så langt at de drar inn en ekstra TV her, sånn at de kan spille på hver sin PS3, men være i samme rom. I det minste er de veldig glade i hverandre. Sist de hadde lan kom jeg hjem fra mamma kl 2-3 på ettermiddagen, uten å si fra til Jan først, noe jeg skjønte jeg burde ha gjort.. For de sov enda, begge to, i hver sin sofa. De hadde ikke lagt seg før kl 12.. Gutter er rare.

Uansett, nå kom jeg på hva jeg egentlig skulle blogge om. Det var nemlig sånn at Kenza og Mirre intervjuet TH da de var i Stockholm. Det tenkte jeg at jeg skulle legge ut til dere..


Desverre er det i veldig gårlig kvalitet, siden videoen som Kenza originalt la ut på henne og Mirres Tokio Hotel Tour-blogg, ikke kan vises i andre land enn Sverige. Denne er da mest sannsynlig en film av filmen..

Med de er jo så søte da, endelig kan de bli intervjuet på engelsk, altså et langt intervju uten tolk! Og det at de retter et spørsmål direkte til Gustav, det er veldig søtt. Han snakker jo ikke så godt engelsk som de andre, men han er flink likevel. Stakkars får ikke ha briller på konserter - det synes jeg han skulle fått!

Ingen kommentarer: