tirsdag 8. desember 2009

Tirsdag.

Føler for å skrive et ordentlig blogginnlegg for en gangs skyld. Beklager dårlig update på kalendergavene, skal poste for de dagene som har gått så fort Jan kommer hjem. Trenger ham til å ta bilde og legge inn, siden jeg selv har blitt syk... Det er bare symptomer på svineinflueansavaksinen som jeg tok i morgest, da. Jeg stod opp kl halv åtte for å komme meg ned på Caroline (sjukt at de tar vaksine på en kino, fikk litt sånn hysteri og unntakstilstandfølelse av det, egentlig..), og var ferdig vaksinerte kl ti over ti. Så ja, nå har jeg vont i armen og er litt kvalm og slapp. Men ellers bra.

Det har blitt skikkelig julestemning i heimen, forresten: Juleduk, julelys, julegardin, mandariner, småkaker.. Kos. Jeg gleder meg veldig til jul, selv om det blir rart å feire jul uten mamma og pappa. I år skal jeg nemlig være hos svigermamma. Etter at vi hadde tatt vaksine i dag, kjøpte vi forresten julegaver til henne og kjæresten hennes, og til Lykke (som er verdens søteste lille jente, søskenbarnet til Jan på 1 og et halvt år), og bursdagsgaver til Therese og Cathrine. Så nå gleder jeg meg til å pakke de inn. Jeg tror faktisk jeg skal gjøre det nå med en gang. Man er nemlig aldri for syk til å gjøre noe så koselig som å pakke inn julegaver!

Ingen kommentarer: