mandag 14. desember 2009

Mandag 14. des.

Det ble bare krøll med kalendergavepostene, men jeg tenkte jeg kunne nevne de gavene jeg husker:
Jeg fikk: En søt stringtruse til ("Make love, not war"), to griseflakslodd, kjempeklumper, marsipanstenger, lipgloss, Green Day-DVD..
Jan fikk: Melkehjerter, flaxlodd, konfektcookies, vingummi, Happy Bunny-bok, Pondus "En liten bok om forhold"..

Også har jeg jo hatt bursdag! Jeg fikk så mange fine gaver! Av Jan fikk jeg en kjempelekker jakke fra H&M, av mamma og pappa fikk jeg rosa hårføner og rettetang samt. gavekort på Eurosko, av bestemor, bestefar og mormor fikk jeg penger, av arbeidsgiveren min (Adecco) fikk jeg to flakslodd (vant 50 kr på det ene, fikk to nye lodd og vant 500 kr!), og av moren til Jan fikk jeg et marsvin! Verdens søteste er han, han heter Nurket. På torsdag får vi ett marsvin til, sånn at Nurket får selskap.

I forgårs kveld, altså lørdag, dro Jan til Oslo med nattbussen sammen med Rovik og Britti. Da dro jeg på fest til Karianne, og det var kjempegøy! Ble kjent med mange søte folk, og hadde overnattingsbesøk av Marie og Cathrine. Neste helg skal Cathrine, Therese og jeg feire bursdagen vår sammen, vi skal ha jentebursdag med ROSA som tema. Jeg gleder meg!

Jan kommer ikke hjem før i morgen tidlig. Jeg har benyttet tida han har vært borte til å ordne med julegaven hans. Det er superhemmelig hva det er for noe, og dere som vet det må ikke si noe til ham!

1 kommentar:

Ida Elen sa...

Sä koselig med adventskalender!!

Häper dere tre fär en kjempebra bursdagsfeiring!

stor klem:D