onsdag 23. desember 2009

Sånn svensk spørsmålsting.

Tatt fra Kenza.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Å gå på senteret med herlige folk, og spise på Peppes åtte stk i lag, selv om jeg var ganske så syk og dårlig.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Lå i senga og følte på hvor vondt jeg hadde i hodet.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt her og spiste hvitløksbaguett og drakk kaffe.

Det sista du sa högt: "Elska dæ å. Hade!"


Det senaste någon sa till dig: "Elska dæ"


Vad har du druckit idag: Vann og kaffe.


Vad var det senaste du åt: Hvitløksbaguett.


Vad var det senaste du köpte: Kalendergave til Jan som han skal få imorgen, på selveste julaften.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Hvit.


Vad är det för väder hos dig nu: Aner ikke, men regner med at det er sånn passe OK. Litt vind, litt snø på bakken etc..


Godaste glassmaken: Kokos. Desverre fiinnes det kun på de beste isbarene i utlandet..


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja..


Sover du tungt: Ja, ganske.


Drömmer du mardrömmar: Nei, sjeldent.


Trivs du med ditt jobb: Ja, trivs ganske bra.


Favoritklädsel: Kjole, og sløyfe i håret. I kveld! <3


Favoritlåt just nu: World Behind My Wall - Tokio Hotel


Vad ser du om du tittar till höger: Hårføner, marsvinene våre.


Vad gör dig glad just nu: At det snart er jul, at Jan kommer hjem nå og kysser meg før jeg må dra på jobb, at jeg har fin sløyfe i håret.

Vad ska du göra härnäst: Gå på do og pusse tennene.


Höger eller vänsterhänt: Høyre.


Humör just nu: Ganske så glad.


Favoritgodis: Sjokolade eller sånn surt kliss. Peacemerker!


Kläder just nu: Sort dongeri med naglebelte, søt string, nye sokker, ny søt BH og ATR-topp. Snart skal Bohus-skjorta på også, så er det klart for arbeid.


Sommarplaner: HOVE 2010, så kommer resten av seg selv, håper jeg...


Hur många kuddar sover du med: Bare 1, Jan har 2.


Spelar du något instrument: Nei. Prøvde althorn en gang, men.. Nei.


Morgon eller nattmänniska: Det spørs på hvaslags døgnrytme jeg er i.

Vad är viktigast för dig: Jan, vennene mine, dyrene mine og familien min. Og Tokio Hotel!


Är du kittlig: Ja..


Snarkar du: Ja, litt..


Stjärntecken: Skytten.


Äckligaste insekten: Liker ikke så godt sånne... Hva heter det.. Sånne som ser ut som tusenbein, men de har utoverbein.


Längtar du mest efter just nu: Å få gi Jan gaven sin. Can't wait!!!

Ingen kommentarer: