mandag 18. mai 2009

Sjokosjokosjokomelk.

Fine helga.

Fredag var jeg hjemme og prøvde å få skrevet litt på religionsprosjektet mitt. Njaaa.. Nei.

Lørdag var det 16. mai, og siden jeg som kjent var russ.. Ja, vi slo oss laus! Vors hos Marianne med de beste folka, og selvfølgelig MGP. ALEXANDER VANT, FOLKENS! Vi fant på verdens mest effektive drikkelek da det var dags for poenggiving: Drikk hver gang Alexander får 10 eller 12 poeng. Etter finalen dro vi oss ned mot Mocca, og møtte masse kjentfolk (flaks at det var sp varmt, vi trengte ikke å gå inn engang!), før vi gikk videre mot Hydro. Vanndamman ble det lite av, men vi hørte rykter om at det var lite folk der anyway. Vi koste oss masse uansett! Sånn i halv tre-tida gikk det tilfeldigvis en nattbuss, og vi var slitne og trøtte, så vi dro hjem. Litt oppi gata mi møtte vi på et Barn Leker-skilt.. Et sånt skilt har Jan og jeg ønsket oss kjempelenge, så vi benyttet sjansen, og lånte noen skiftnøkler fra verktøykassa til pappa. Endelig har vi vårt eget, digre, røde Barn Leker-skilt!

Så var det søndag og 17. mai. Som kjent er ikke jeg noe glad i denne dagen, men jeg måtte jo prøve å rekke russetoget.. Jeg rakk ikke russetoget. Jeg rakk imidlertid å spise masse, før Jan og jeg dro hjem igjen til tomt hus (my folks stakk av til familien i Molde..). Senere fikk vi besøk av Tina og Remon og Sigrid og Bjørnar, og vi hadde en koselig liten grillfest på terrassen vår. Grillen var det lite futt i, men det er jo stemninga som er viktigst! FIN DAG!

Fine dager skal det også bli. På fredag er vi off til Trondheim, hvor vi skal på Trondheim Rock Festival og se blant annet Kamelot og Dimmu Borgir. Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

annelise sa...

å herregud, stjal du et jævla skilt? xD

Animalphan sa...

Jah.. x]

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Elsker Trondheeim <3 Blir sikkert råbra! Hvem som skal i vei, du og Jan ? ;)

Ida Renate sa...

Takket være overskrifta di, skal jeg nå gå og lage meg sjokomelk.. Sånn, bare at du vet det ;)