onsdag 27. mai 2009

Helg i Trondheim.

(Note: Jeg begynte å skrive dette innlegget i går, men rakk aldri å bli ferdig.. Nå skal jeg prøve å bli ferdig.)

I helga var Jan og jeg i Trondheim og besøkte Eirik, bestekompisen til Jan, og den koslige dama hans, Elise. De har en kjempefin leilighet litt utenfor byen, med skråtak og en utrolig søt katt som heter Emma. Rovik var også med mesteparten av tida.

Vi kom med tidligbåten på fredag, og fikk masse tid til shopping. Jeg fikk fem nye topper og to nye bukser - shoppingrekord så langt i 2009! Ragnaråkk er stedet!! Vi stakk også innom andre spennende butikker som ikke finnes i K-town, som Outland, Kondomeriet og The Body Shop.

Fredag kveld var Trondheim Rock Fæst i gang, og vi (Jan, Rovik og jeg) hadde selvfølgelig billetter. Det var Kamelot og Dimmu Borgir som sto på tapetet, og det var en fin opplevelse. Jeg liker Kamelot veldig godt! Dimmu er litt mer utenfor mitt felt, men absolutt verdt å få med seg, de også!

Lørdag var vi først på Vitensenteret (ganske gøy!) og så på kino og så Engler og Demoner (ganske bra!) før vi dro hjem og lagde middag og prøvde å dra igang en fest. Vi så Død Snø - sinnsykt artig! Ble ikke noen tur ut på byen da, men det hadde jeg ikke orket uansett..

Og nå skal dere få noe dere ikke har fått i denne bloggen på en stund - BILDER!


Kamelot. We like!

SÅ langt unna satt vi mesteparten av Dimmu-konserten. Høyt var det likevel!

...hvertfall når vi sto så nærme som dette!!

Så er vi ute og går i Trondheim by, da. Jeg med en av de fine toppene jeg kjøpte.. ^^, Jan er bare fin uansett.

Her skjærer jeg opp vegetarpizzaen min. Den var god!
...resten av bildene var bare rare eller merkelige eller rovik. Så nå er det nok. Peace out!

3 kommentarer:

May Lene sa...

Ser ut som dere har hatt det koselig i Trondheim da! :D

Jeg prøvde å si hei til deg i dag, forresten, men jeg tror ikke du hørte meg. Du satt på steintrappa og leste blad, og så meg ikke engang da jeg stilte meg rett foran deg for å fiske fram paraplyen min. Interessant artikkel eller? :p

Tina sa...

Aw, so kos ^^,

Animalphan sa...

Åj, nei, da har jeg absolutt ikke lagt merke til deg, May Lene.. Unnskyld! ;o Neste gang må du poke borti meg eller noe..

Va råkos, Tina. ^^,