tirsdag 5. mai 2009

Russ - null - ni!!

Huldrihu. Nå er russetida i gang for fullt, og jeg har mye å gjøre. Jan er alene på ei øde øy langt inni helvete helt fram til fredag, og jeg savner ham! Men jeg har jo selvfølgelig alle de søte og fantastiske vennene mine å gjøre russeknuter og sprell med i mellomtiden. Til nå har jeg tatt 14 knuter.. Jeg husker ikke alle på rams, men de som er mest verdt å nevne, er å spise seks bamsemums på ett minutt, ha en hel pakke Hubba Bubba i munnen en hel skoletime, sitte under pulten en skoletime og spørre random folk på dassen på senteret om jeg fikk ta bilde av dem (vi var fem stk som spurte én person hver, og jeg var en av de tre som faktisk fikk bilde!). Ute på fylla har jeg kun vært én gang så langt (natt til første, ja), men vi har jo onsdag og natt til 17., samt sikkert litt mer. Jeg er glad jeg er relativt god på skolen (i de fleste fag, i hvert fall), for det lar meg slække litt akkurat i disse to ukene uten at det er fatalt for karakterene mine. Har blant annet fått vite at jeg kan få 4 på biologiprøven på torsdag, og likevel beholde femmeren min i standpunkt. Sånt er fint å høre. For dette blir en travel uke:

Tirsdag (i dag): Lese biologi til prøven på torsdag og rydde og støvsuge til vors i morgen.
Onsdag: Vors hos meg, og så Mocca. (OBS: Beslutningen om vors ble tatt spontant i går kveld, så om noen føler seg utenfor infosirkelen, så er ikke det meningen! Du/dere vil bli oppdatert så snart som mulig!!)
Torsdag: Se om jeg får starta på religionsprosjektet eller noe, samt rydde etter vorset ... og sove.
Fredag: Jan kommer hjem! Bake muffins til komf på lørdag, og kanskje en liten sammenkomst.
Lørdag: Komfirmasjon for min kjære fetter Christian i Fræna.
Søndag: Sikkert noe skolearbeid som må gjøres.. (Religion, blæhh..)

Busy days, aye.

3 kommentarer:

Tina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Du skal vel være med på Grilling og paralympics i vanndamman.
Og felles russeknute: Overnatting på skolen på søndag ? ;)

Animalphan sa...

Jada, Anonym (hvem enn du er); det ska æ. ;]