tirsdag 8. januar 2008

Syk i dag..

Annelise vil at jeg skal blogge mer, så da får jeg vel gjøre det... Har ikke skjedd så veldig mye spennende i det siste. Jeg har blitt admin på mitt elskede forum, ta en titt om du gidder (http://respect.diskusjonsforum.no). Også har jeg vært i Oslo på Nightwish-konsert, da! Det var virkelig storslagent. Egentlig skulle jeg dra alene og møte Karianne i Oslo, men så møtte jeg Britti og moren hennes på flyplassen, så da dro jeg sammen med dem. Flyet var over en time forsinka, men vi rakk heldigvis konserten. Britti hadde egentlig tenkt å dra alene fordi hun er så barsk, men så slapp hun nå det.. Vi hadde kongeplasser helt øverst på balkongen (har en følelse av at det var feil ord å bruke, men jeg kommer ikke på hva det egentlig heter), alle som var under 18 ble plassert der. De fleste satt, men vi sto, eller dvs jeg tvingte Britti til å stå hele veien. xD Men som sagt, det var en råbra konsert, og dagen etter møtte jeg Pey, som er en jente fra forumet. Hun er bare 12 år gammel, men det virka ikke sånn da jeg møtte henne, hun er veldig voksen for alderen. Jeg fikk julegave av henne også, det var koselig. [:

Jula har jeg ikke lyst å skrive noe om, bare at jeg ikke liker den noe særlig nå lenger.

I dag er jeg syk, og hjemme fra skolen. Jeg dro hjem etter de to første timene, som var matte. Senere i dag har jeg tenkt å rydde litt og gjøre litt lekser. Vi har et sånt spesi prosjekt i historie&filosofi, om samisk idetitet og blablabla, jeg må lete tak i noe på Wikipedia...

Jeg skal prøve å blogge oftere heretter. Jeg har så mye å følge med på på nettet, men dette er jo ganske viktig da, i og med at vennene mine IRL leser det. [: Jeg er blitt litt for opptatt av forumet i det siste, jeg må skjerpe meg...

Ja, også kan jeg jo nevne at jeg har flyttet ut på garasjeloftet vårt nå. Jeg har fått bad, og virkelig gjort det til mitt eget. (Det første du ser når du kommer inn er mange bilder av Bill, og som Annelise sa da hun kom inn på badet: "Han er jo overalt, jo!" xD)

På fredag blir det filmkveld igjen, og vi greier som vanlig ikke å bli enige om de to store spørsmålene: 1) Hva skal vi spise?, og 2) Hvilken film skal vi se? Jeg foreslo vafler, og en norsk film jeg nylig kjøpte meg, Sinus, som faktisk er ganske bra. Jeg har sær filmsmak, men jeg føler at filmene jeg liker har mening, da... Den verste filmen jeg har sett er Blades Of Glory, om du ikke har sett den: Ikke gjør det!! Men jeg tror det verken blir vafler eller Sinus på fredag, men det er helt greit. Så lenge vi ikke ser en skrekkfilm; dere vet jeg hater det!

2 kommentarer:

Marinakvalvik sa...

heeldig. jeg vil til OSLO : D

Tina sa...

Bra du blogger :D Bør vel gjøre det selv :p