torsdag 17. januar 2008

Jeg beklager på det sterkeste dette...

...men jeg må nødt til å skrive et innlegg om Bill.

Bill er... en pinne. TULLA!!

Eller nei, for han ER en pinne. (Men det er annen historie.)

Som dere ser på bildet, er Bill gankse liten der. Jeg tipper 15-16. Så gammel var han også da de holdt konserten i Oberhausen som er på Schrei-DVD'en. Og jeg liker faktisk Bill bedre når han var mindre. For da hadde han finere hår, også var han ikke så...voksen.

Dette er veldig uinteressant å lese for deg, jeg vet det.

Når jeg så på Schrei i går morgest før jeg dro til skolen, så fikk jeg vondt inni meg fordi Bill er så fin der. HAH, vondt inni meg, hva er det for noe, da???


"Lieber Kinder, esst nicht gesundent zu Hause, immer schon Burger essen", sa Bill på Zimmer 483-DVD'en. Ja, jeg synes ikke det ser ut som han mener det.. Synes du?

Hvis jeg noen gang møter Bill, så skal jeg.... Jeg vet ikke hva jeg skal. Forslag?

ÅÅÅÅÅH, jeg tror ikke dette innlegget skal handle om Bill lenger, for jeg kom akkurat på noe ganske artig som skjedde i går! Vel, jeg er på Tokio Hotel-forumet, og der var det lagt ut en link til en konkurranse hos Energy (radiokanalen). Du kunne vinne billetter til et slags show som skal holdes i Cannes i Frankrike den 26. januar, og dit skal Tokio Hotel. Det du måtte gjøre, var å skrive i en SMS hva du er villig til å gjøre for å vinne. Helt på impuls skrev jeg: "Jeg ville ha stått i heisen på Oslo Plaza en hel dag og sunget Tokio Hotel-sanger, og rett og slett vært levende heismusikk! (Og da skal det nevnes at jeg har heisskrekk!)" Jepp, og gjett hvem som ble ringt opp av Energy i går? Oh yes; me. Og før han ringte, var jeg ikke klar over at 1) for å vinne må man faktisk gjøre det man skrev, 2) en hel dag betyr EN HEL DAG, og 3) Oslo Plaza er 117 meter høyt og har en utvendig glassheis.. Det er nesten så man håper å IKKE vinne, vet du. Jeg er bare i delfinalen, nå da. Den endelige trekningen er på onsdag i neste uke. Uansett hvordan det går, så får jeg en CD i posten, da... (Jahh, sikkert råbra den, fra Energy, Norges hitstasjon! *Whiiii* -.-')

3 kommentarer:

annelise sa...

Skal gi deg vondt inni deg jeg, når jeg banker litt vett inni denne skallen din ;) Bill Kaulitz er IKKE noe bra for deg Veronika Knutson! Men du vet jo allerede hva jeg mener om han da...blir vel for grovt å skrive det her^^
Meeen, det skal'n ha: ikke alle gutter som klarer å se ut som pene jenter ^^

Animalphan sa...

Thaha, Annelise! "Bill, den pene jenta" - det er sjenialt!

Tina sa...

Godt poeng, ikke mange gutter klarer det ;p

Men kult med den konkurransen da!Hørtes litt lame ut å synge Tokio Hotel sanger i en heis i en hel dag da men.. Lykke til! ;D