tirsdag 22. januar 2008

MTV og sosete sosing..

Bloggene mine går i surr...

De siste tre dagene har jeg vært syk. Nå er jeg tilbake på skolen, men jeg er fortsatt litt svimmel og sosete. Skal bli gøy...

Jeg kan fortelle dere om en hendelse fra... hvordan plasserer jeg et bilde rett under her? ...fra forrige uke, sjø..! Ja!! For.. Jeg så på MTV, jeg har begynt å se på MTV på morgenen, for mamma og pappa går meg på nervene, i morgest ble jeg til og med beskyldt for å ha magesår fordi jeg var så sur. Hva har det med magesår å gjøre, egentlig? Uansett, det som skjedde var at Tokio Hotel kom. Ja, men OK, den nyheten er litt gammel, men I GÅR, på DAGEN, DA var Tokio Hotel på MTV. 3 from 1, altså tre videoer på rad.. Nå er det friminutt, Cecilie, skal vi gå ut? Ja, vi kan jo det.. *brb* OK, tilbake! Ja, det var MTV, ja... Ehm, som sagt, 3 from 1, og de viste 1) Don't Jump, 2) Monsoon og 3) Ready, Set, Go!.. Jupps, all in English, og som kjent så takler jeg ikke Tokio Hotel på engelsk. Men hva skal du gjøre, når det kommer på TV? Gå? Skru over? Neeein, vi DUBBER, mann! x] Tingen er at jeg ikke kan alle tekstene i sin helhet på tysk, og når du i tillegg får den engelske versjonen pressa inn i hjernen, blir du rimelig forvirra. Såååå det hørtes noen lunde slik ut: " *mumler*For lagarrente finnnnt, komm und ekte sinnnt... *skriker ut* Achtung, fertig, loss unf lauf!!!" Mmmm, glad jeg var alene hjemme..

Forresten så tok jeg bilde da Don't Jump ble sendt på morgenen en dag, med mobilen min...


Ooooh, fine? xD Tingen er at videoen til Don't Jump er helt lik den til Spring Nicht, untatt noen småting, f eks at han IKKE HOPPA (!), og noen kameravinkler her og der... Det som slår meg, er at de måtte jo ha spilt inn den engelske samtidig som de spilte inn den tyske, men hvorfor har ikke vi (meaning: fansen) hørt noe om at det kommer en engelsk en da? Eller er det bare jeg som er treig, her?

I går, under 3 from 1, var BTW første gangen jeg har sett hele Monsoon-videoen, visste ikke at det regna på slutten, jeg..

Ingen kommentarer: