lørdag 3. november 2007

Lørdagskvelden

Jeg sitter her på lordagskvelden og bryner meg på matteboka mi. Den vil egentlig ikke forstås, virker det som, men pappa har prøvd å lære meg å knekke noen av kodene den inneholder. Til nå har jeg lært om vektorer, tall multiplisert med vektorer, regneregler, parallelle vektorer og basisvektorer. Jeg får det sånn ca til nå.

Jeg har også mormor og Erling på besøk. Tidligere i dag var jeg og mamma og kjøpte den gothiske kjolen min av venninna til mamma. Jeg fikk også med en fløyelskappe. Nå har mormor sydd den inn, og den passer meg perfekt! Jeg gleder med til å bruke den på juleballet!

I går var faktisk jeg og mamma på senteret sammen. Da var jeg på H&M og kjøpte meg to luer, leggvarmere, et skjerf, to hansker og fem par sokker. Nå er jeg klar for den harde vinteren, folkens!

Om en time skal jeg opp til Tina på nachoskveld! Det skal bli artig, jeg gleder meg kjempemasse!

På torsdag vant Tokio Hotel prisen for Inter Act, dvs best kontakt med fans, på EMA. Da de tok imot prisen, snakket Bill engelsk, og det virker som han har lært seg ganske mye i det siste!
http://www.youtube.com/watch?v=5Lz2GlpQ2rY

Ingen kommentarer: