fredag 16. november 2007

God fredag!

Nå er det en stund siden jeg har blogga. Sitter her i norsktimen igjen jeg, vet du. Etterpå har vi kontakttime, og du vet hva som skjer da? Jo, vi skal snakke om klasseturen, og alle må levere en 20-kroning. Hm, av en eller annen grunn blir jeg utrolig sint av å tenke på det. Kanskje det bare er fordi jeg er trøtt og har vondt i magen...

Siden sist har jeg kjøpt meg to DVD'er med Tokio Hotel, og skrevet en norskstil om samme emne. Det er fælt så opphengt jeg skal være, da! Forresten leste jeg et intervju med Tom i morrest. Jeg siterer: "MAX: Did you ever fall in love? Tom: No, never. To be honest I don´t believe in love. Except love for one night." Eeeeh, ja, braaaa, Tom! >< Huff, jeg liker virkelig ikke holdningen hans... Bill er så mye bedre, altså! xD

Men ja... Nå snakker Herman om tysk her. Kasus og sånn, da vet du. Vi hadde kasus i gammelnorsk og, vet du. Jeg vet ikke hva kasus er, jeg...

Jeg får lyst til å synge Reden høyt veldig ofte, faktisk. "Hallo, Du stehst in meinder Tür. Es ist sonst niemand hier, ausher Dir und mir. Okey, komm doch erstmal rein, der Rest geht von allein. In Zimmer 483." Hehe, jada... Den handler om kjærlighetslivet til Tom. Mein Gott...

Jeg gleder meg til i kveld, jeg. Da skal jeg se Idol og lese Harry Potter og spise is. Og drikke kakao og Pepsi Max.