mandag 1. februar 2010

Jeg har verdens beste kjæreste.

Helt siden i går kveld har jeg hatt veldig vondt i magen. I natt fikk jeg nesten ikke sove, og det var et helvete på jobb. Da jeg kom hjem var Jan fortsatt hos Rovik og spilte, men han kom bare en halvtime etter meg. Da lå jeg og sov på sofaen, og han laget te til meg med en gang. Deretter tok han oppvasken. Så spurte han om det var greit om han spilte WoW litt i kveld dersom han både handlet og laget middag. Jeg måtte si ja, siden jeg ikke orket tanken på å gå og handle.

Han gikk og ble borte ganske lenge, mens jeg spilte Sims og til slutt sovnet igjen. Da han kom hjem hadde han en overraskelse til meg: Han hadde vært på Spaceworld og kjøpt sesong 1 av Hannah Montana! Det gjorde selvfølgelig ingenting at han spilte noen timer når jeg kunne kose meg med Miley og gjengen!

Konklusjon: Verdens beste kjæreste!


Elsker deg!

5 kommentarer:

Ammi x_x sa...

Awwwz ^^

Ida Elen sa...

aww, dere er sä söte sammen<3 Er sä glad for at du har funnet noen som du er sä glad i og som tar godt vare pä deg!!!!!

Savner deg!

Animalphan sa...

Aww, savner deg også, Ida!

annelise sa...

så søtt <3

Tina sa...

Aw, søtt da ^^