onsdag 24. februar 2010

301.

Jeg slutter som regel på jobb kl 19, og Jan slutter kl 21. Det vil si at jeg har sånn omtrent to timer hvor jeg er alene og kan gjøre akkurat som jeg vil. Noe av det jeg pleier å gjøre er:
*Spise noe usaklig, som sylteagurk.
*Fikse neglene mine, siden Jan hater lyden av neglefila.
*Dusje.
*Vaske opp.
*Bloglovin.
*Facebook.
*Sove.
*Høre musikk som Jan ikke liker.
*Rydde.
*Lage middag.

I dag har jeg ringt til Jan og Therese, lest blogger og spist konfekt som jeg fikk til jul. I morgen skal jeg vel gjøre noe av det samme. Nå skal jeg dusje da, tenkte jeg.

Det er bare en uke til konserten! Og Kenza kommer dit! Hun skal besøke oss i køen og sånn, hun er der for MTV. Å herregud, så dårlig jeg plutselig ble på å formulere meg. Jeg gleder meg til helga, da skal Amalie, Marianne og Therese overnatte hos meg. Girlie sleepover!

Bare så utrolig teit at det begynte å SNØ i dag! Og at det skal være så KALDT!! Blir hardt å stå ti timer utenfor Valhall i ti minus.. :(

Ingen kommentarer: