tirsdag 15. september 2009

Hey

For dere som er interessert, kommer det nå en oppdatering.

Og den skal faktisk handle om meg og mine tanker om situasjonen. Hva som har skjedd med folk. For rundt fem min siden fant jeg ut at min slutten-av-ungdomsskolen-crush har flyttet inn med min nesten-hele-vgs-crush i en leilighet på Ullevål Hageby. Det er rart hva som kan skje. Det er også mange som har havna på folkehøgskole - 1,2,3,4,5 av bloggene jeg følger på Bloglovin forteller om det fantastiske livet der. Det er også noen som har tatt turen til utlandet. Og jeg? Jeg sitter nå her i Vuggaveien 5 i good ol' K-town, og ikke har jeg jobb enda heller. Men det kommer nok.

Vi vant jo ihvertfall valget da, folkens. Jensemann er igjen statsminister, og vi kan sove godt om natta. Jeg stemte selvfølgelig SV, mens mamma og pappa og Tina stemte AP. Sånt blir det resultater av.

Kanskje litt sent, men dere som stemte FrP, kan jo lese dette fra bloggen til Monica. YOU GO GIRL!

6 kommentarer:

Marie sa...

Jeg hadde kommet til å stemt på AP, hehe :) Etter vgs tar jeg og turen til utlandet, gleder meg til å bli ferdig på den møkkaskolen!

Animalphan sa...

Thihi, møkkaskolen.. Jeg savner den faktisk, jeg! ;o

Hvor hen skal du da, har du bestemt det enda? ^^

Anonym sa...

Aww, nå ble jeg glad!:D Hva skal du til neste år?

Animalphan sa...

Mest sannsynlig journlistikk eller noe annet innen media, muligens på Rena, der Tina studerer nå. ^^

Rebz sa...

Jøss bor du i vugga ? ;o
Nesten naboer vi da enklii ;b

Animalphan sa...

Jepp, er vel enkli d, Rebz. ;]