torsdag 3. september 2009

Ånei!

Off, hvorfor skal jeg bo i Kristiansund og ha lite penger akkurat nå?? Hvorfor kan jeg ikke være student i OSLO med et digert STUDIELÅN jeg kan ta av, hvorfor hvorfor hvorfor???

Jeg snakker om dette!! At en heldig leser av Kenzas blogg får lov til å bli med henne og møte dem, ANSIKT TIL ANSIKT. Jeg skulle gitt alt, men det lar seg ikke gjøre. Det at vinneren ikke får varsel før dagen før, gjør det fysisk umulig for meg som ikke har bil å komme meg til Stockholm. Da måtte jeg hatt veldig mange penger, noe jeg ikke har, og ikke har jeg arbeid heller, så jeg tar ikke sjansen på å bruke sparepengene mine. Off, sier jeg bare. Hvorfor?

3 kommentarer:

Maria sa...

Nei, livet er ikke alltid like enkelt.. :(

Tina sa...

Livet er urettferdig, tastaturet mitt lever sitt eget liv, det er urettferdig det!

annelise sa...

vel vel, du får jo kanskje møte dem før eller siden da. For de lever jo i beste velgående! Skal jeg si deg hva som er urettferdig kanskje?! Når min kjæreste har vunnet noe for første gang i sitt liv; å se sitt store idol Michael Jackson opptre - og for at han noen få uker etterpå dør. Han kommer aldri til å oppleve det....DET er urettferdig det!