torsdag 7. oktober 2010

Høsten er her, og med den følger fårikål!

Da er det rukket og blitt oktober, og jeg er offisielt student. Akkurat i dag føler jeg meg dårlig, og ligger derfor i senga. Og skulle egentlig ikke ha blogget, for jeg er så dårlig til det nå. Men gjør det likevel.

Disse ukene på Høgskulen i Volda har vært kjempefine. Mye å gjøre og mange å bli kjent med. Og når jeg drar hjem til mamma, er det mange å ta opp igjen kontakten med. Det er sånn jeg vil ha det.

Tiden går for det meste til skriving, lesing, studioarbeid og forelesinger. Jeg er på radiogruppe 1, og vi ble ferdig med radiokurset i går, da hadde vi siste sending i Husradioen, som er en intern radio. Vi hadde seks sendinger på ti minutter, og byttet på rollene som reporter, nyhetsreporter, programleder og tekniker. Vi gjorde det veldig bra, og hadde ifølge læreren grunn til å være stolt av oss selv.

Ellers er jeg med i både studentradioen og studentavisa Peikestokken. På Studentradioen er jeg på lufta sammen med Gunhild hver mandag kl 20 - 20.30. Programmet vårt heter Parentes, og handler om mye rart. De to neste ukene kan dere vente dere full rapport fra turen vår til Trondheim forrige helg. Sjekk oss ut på www.voldastudentradio.no!

For tiden skriver jeg på et intervju med Karpe Diem jeg gjorde for Peikestokken. Det blir et morsomt og annerledes intervju. Jeg skal holde dere oppdatert!

Og med dette bildet av Jan og meg fra Trondheim, sier jeg over og ut for denne gang. Blir glad for kommentarer, forresten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nååh! Det er så godt at du trives med alt i Volda! Ingenting er bedre enn det! Håper også du blir i bedre form snart! ;)

Heldig du var som fikk intervjue Karpe! Ååå, det vil også jeg gjøre en gang! DIGGER DEM!

Håper det ikke blir såå altfor lenge til vi sees igjen! Var sååå godt og se deg og Jan igjen! <3

Klem fra Cathrine ;)

Tina sa...

Nyt livet ditt i Volda, høres ut som du virkelig har kommet på rett sted <3 Savner deg!

julie aida sa...

sv: hahahahhah vi hadde "fine" naboer på hove. hahaha for en festival. åÅH SAVNER....!!!!!