onsdag 10. juni 2009

Dette innlegget fortjener ingen overskrift.

Det finnes enkelte dager hvor alt bare går imot en. I dag er en slik dag for meg. Det startet med at jeg forsov meg (åhh, klassisk!), men jeg rakk likevel å komme meg til skolen og finne ut at jeg IKKE kom opp i biologi muntlig i dag, selv om jeg håpte og håpte.. Det vil da si at jeg 1) ikke får dra til Oslo og se AC/DC på mandag, og 2) mest sannsynlig kommer opp i kjemi i morgen eller fredag. Og om du sikkert vet, så HATER jeg kjemi.

Jaja, greit nok. Jeg sparer jo penger. Og det var faktisk ganske lurt, i og med at tante ringte og fortalte at jeg IKKE får jobbe på fylkeshuset i år, slik som jeg gjorde i fjor. JAA, jeg vet jeg skulle ha spurt tidligere, men jeg er en generelt treig person..

Bottom line: Jeg sitter her med en sovende kjæreste (som dermed er liten kapabel til å gi meg trøst..), uten å få gå på konsert, med fire dagers svetting over kjemibøkene foran meg, og ingen utsikter til å tjene en eneste krone i sommer. Sa noen ti tusen på sparekonto? Det rekker jo ikke til noe. Studielån? Tror nok det, ja..

Heldigvis er det bare halvannen uke igjen til Hove, og jeg gleder meg vilt, selv om tre av dagene vil bli tilbrakt med å servere andre festivalgjengere øl. Jeg får jo se The Killers!!

3 kommentarer:

Tina sa...

Offa, du trenger en klem så det skal du få i kveld ;) Du kan jo prøve å å finne jobb et annet sted... Som... Kiwi? Eller nei... platebutikk? Du finner noe vettu. Kos deg på HOVEEEEEEE

Britti sa...

Neeeeei, ikke AC/DC? :( :(

Animalphan sa...

Ikke AC/DC, nei, Britti.. ;(